Veel gestelde vragen


Hoe vind ik het product dat ik zoek?


De website van All-American Sports is zeer uitgebreid. Met zo'n groot bestand aan artikelen, valt het niet altijd mee om meteen te vinden wat u zoekt. Daarom hebben wij gezorgd voor een snelle zoekfunctie. Terwijl u uw zoekwoorden invoert, verschijnen direct de resultaten.

Wat is de levertijd?


ALGEMEEN
Wij streven ernaar om alle producten die u op de site vindt in voorraad te hebben. Daardoor kunnen wij korte levertijden hanteren. De gemiddelde levertijd van artikelen die op voorraad zijn bedraagt 2-3 dagen.

Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval mag u uitgaan van een gemiddelde levertijd van 7-10 dagen.

Wij adviseren u om bij levering voor een gewenste datum, voorafgaand aan uw bestelling te informeren of dat haalbaar is. Dat kan door een email te sturen naar: info@allamericansports.nl.

TURNKLEDING
Het is helaas niet mogelijk om alle modellen en maten van Dreamlight en GK Elite turnkleding op voorraad te hebben. Voor turnkleding geldt dan ook meestal een langere levertijd. De levertijden zijn afhankelijk van het seizoen en van de voorraad bij de fabrikanten in Amerika. De levertijd kan oplopen tot enkele weken/maanden.

Wij adviseren u om bij levering voor een gewenste datum, voorafgaand aan uw bestelling te informeren of dat haalbaar is. Dat kan door een email te sturen naar: info@allamericansports.nl.

Wat als een product niet meer leverbaar is?


In dat geval bieden wij u een alternatief vergelijkbaar product aan. Uiteraard vergoeden wij u een eventueel prijsverschil. Is er geen alternatief of is het aangeboden alternatief niet naar uw wens, dan annuleren wij de order en betalen wij u het factuurbedrag terug.

Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?


De terugbetaling van het door u betaalde bedrag vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping.

Wat zijn de kosten van verzending?
De verzendkosten binnen Nederland € 6,95. Voor de rest van Europa gelden verschillende bedragen die voor het afrekenen worden getoond.

Wat moet ik doen als ik de showroom wil bezoeken?


U maakt voorafgaand een afspraak via de online kalender. U vindt deze ook op de homepage van de website. Wilt u op de dag zelf een afspraak maken dan kunt u ons altijd even bellen (+31 (0)6-51373526) of een email sturen naar info@allamericansports.nl

Hoe kan ik in de showroom betalen?


Dat kan contant, of met pin. Wij beschikken in de showroom over een pinautomaat.

Hoe kan ik op de website betalen?


U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. U kiest zelf welke manier uw voorkeur heeft.
1. Ideal (gratis)
2. Door overmaking naar Postbank rekeningnummer NL29INGB0005100049 t.n.v. All-American Sports in Waalwijk (1,95)
3. Paypal (1,95)
4. Rembours (17,--)
5. Creditcard Visa/Mastercard (1,95)
6. Webshop Giftcard (1,95)
7. Betalen bij afhalen (gratis)

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusie BTW.

Kan ik een gekocht product terug sturen?


Ja, voor alle aankopen die worden gedaan via de website van All-American Sports, geldt een bedenktermijn van 14 dagen. De bedenktermijn gaat in na ontvangst van de bestelling. Dat betekent dat als een gekocht product niet aan uw verwachtingen voldoet, u het recht hebt om uw bestelling binnen 14 dagen te herroepen na ontvangst van de bestelling. Daarna hebt u nog 14 dagen het recht om het product terug te sturen. 

De bedenktermijn is niet van toepassing op aankopen die naar specificaties van de koper zijn gemaakt. Maatwerk valt dus buiten dit recht.

Hoe stuur ik een product terug?


Voordat artikelen teruggestuurd worden stellen wij het op prijs als u ons hiervan vooraf per email in kennis stelt. Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn (u hebt uiteraard wel het recht om het product uit te proberen). In het geval het product duidelijk gebruikt en/of beschadigd is, behouden wij ons het recht voor om de schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Om een snelle verwerking te kunnen garanderen, is het belangrijk dat u bij uw retourzending de volgende gegevens vermeldt:
-naam,
-factuurnummer en factuurdatum,
-reden van retourzending,
-uw bankrekeningnummer

Wat is het retouradres?


Retourzendingen kunt u sturen aan:
All- American Sports
Postbus 67
5140 AB Waalwijk

De terugbetaling van het door u betaalde bedrag vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping. Met terugbetaling mag worden gewacht tot wij het product retour hebben ontvangen of tot de koper aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang het tijdstip dat eerder valt.

Hoe zit het met garantie op producten?


All-American Sports garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs gesteld kunnen worden en waarvoor zij bij normaal gebruik in Nederland zijn bestemd.

Blijkt na levering dat de zaak toch niet aan de gebruikelijke redelijkerwijs te stellen eisen en normen voldoet, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk na constatering aan All-American Sports kenbaar te maken, doch uiterlijk binnen twee maanden na constatering. Dat kan via email (klantenservice@allamericansports) of telefoon (+31 (0)6-51373526). Binnen uiterlijk 7 dagen daarna wordt met de consument contact opgenomen.

Naast de garantie die door de producent van de zaak ervoor wordt verstrekt, conformeert All-American Sports zich aan de wettelijke garantie voor de producten die op de website worden aangeboden.

Wat houdt de 100% tevredenheidsgarantie in?


All-American Sports is pas tevreden als u dat bent. Dat betekent dat u bij een klacht de oplossing kiest die u alsnog tevreden maakt. Binnen de grenzen van redelijkheid en billijkheid zorgen wij er dan voor dat die oplossing wordt gerealiseerd.

Wat doe ik als ik ondanks alles toch een klacht heb?


Klachten over geleverde producten, of over de door All-American Sports verleende service, kunnen kenbaar gemaakt worden door een mail te sturen naar klantenservice@allamericansports.nl.
Na ontvangst van de klacht nemen wij binnen uiterlijk 7 dagen contact met u op om de klacht te bespreken en samen met u te overleggen over de wijze waarop wij uw klacht kunnen wegnemen of oplossen.
Lukt het niet om er samen uit te komen, dan hebt u altijd nog de mogelijkheid om uw klacht in te dienen bij de de Stichting Webshop Keurmerk: http://www.keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht. 

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Place holder for preview images